100 inlägget

Jaha då har man kommit upp i 100 inlägg.. aitter och lyssnar på musik i lurar och bejbi tittar på csi.
Packat lite har jag just gjort med,nästan allt i köket är ner packat nu,fick veta idag att lägenheten är tom (vår nya)
så hoppas på att bejbi kan fixa nycklarna till den imon så man kan köra lite smått nu till helgen så det inte blir så många vändor helgen där på.

Kanske blir en träff med rebecca på lördag oxå :)
Trevlig trevligt tycker vi om det!

Händer imon då? Ähm..? Puffen är hemma från dagis så det blir nog full rulle :) Joo fick puffens skolkort idag,så fin han va.. gullungen där!
Haha har missat att säga detta.. hmm tror jag? Rätta mig om jag har fel,hehe men puffen kallar janne för bejbi istället för pappa :) så söt!



Åhh fick veta förut att det inte alls va visning i onsdags,kände det på mig.. det är nu på onsdag så måste storstäda hela lägenheten igen!!! Gaaah!!
Inte roligt alls!

Men men det är la bara att bita ihop och se glad ut :) (smile) eller inte!

Nee nu ska jag avsluta,snart dax för sängen.. men kommer la förmodligen gå upp å titta på bb 02 som börjar strax innan 23.

jeje men vi hörs imon.. tack å hej leverpastej!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0