...

Hej hej.. plockat och donat här hemma nu.. lite så saker kvar,typ taletten men den tar jag precis innan vi sticker..

Just påbörjat min andra kopp (glas) kaffe,lyssnar musik och funderar på om jag ska orka pallra mig ner till butiken och köpa cigg.?
Neeh inte nu..! (har ju en kvar)

Jo imon kommer johanna och lill sessan elin på besök,ska bli trevligt :) dricka lite kaffe och prata lite strunt.
Hmm annars då? flytten närmar sig med stormsteg och det känns som hur mycke jag än oackar så händer det inget.. inte  alls kul..!
Ikväll ska jag nog börja packa ner allt i köket som inte används,bara onödigt att det står massa glas och annan skit där som vi ändå inte använder.

HJJJÄLP..! kan inte just du komma hit och göra allt åt mig.. funderar på att gå i strejk..!
Neeh skämt åt sido.. dax att ta tag i resten.. återkommer nån gång idag,eller kanske fler om jag hittar nåt fint att lägga upp tex.

Söka jobb kanske.. hmm..?!
vi får se..



bye bye :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0