Helg

Jaha.. då va det fredag igen,sorry att jag inte uppdaterat på ett litet tag men har haft sjukt mycka att göra denna veckan då det är flytt IMON!!
Haha va va det jag sa,flytt imon och nada gjort :p joodå allt har vi packat men det känns som om det e massa massor kvar att göra.
Hmm är lite små plock kvar sen är det ju nedmontering av möbler.. jeje det ger la sig om vi lyckas eller inte :)

Vad har ni hittat på sen sist?





Denise - Good good! tycker att du ska ha brunt :) det är fini! Mmm ska se till att komma upp nån helg det lovar jag:) med eller utan puff?


Elaka puff! han bygger torn av klossar på data bordet och välter det över mig,sen säger han oj oj oj :)



Inte nån ny bild kan man lägga upp heller som det va tänkt då bejbi plocka undan både ljud och andra data tillbehör igår,så ni får vackert vänta..
Nee nu ska jag läsa lite nyheter och dricka lite mera kaffe,så vi hörs lite senare..

OHOJ så länge som jasper brukar säga!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0