idol


visste det,hon hade ingen chans..  jävla fitt fjortisar som krascha idol linjen med era patetiska röster!
om nån skulle lämnat idol ikväll va det mariette..!
Gaah..! så fucking besviken! trodde detta va en talang tävling,hmm visst mariette har talang och så fort hon röstats ut kommer hon få ett skivkontrakt,det kan jag lova,erik sjunger med bra,men han e bara en liten flick idol.. tove vill jag inte ens prata om "tihi" (pik pik) wahh! säger då bara det.. ojoj va jag är oskyldig.. "tihi" SPY!!!
calle är bra han kan få va kvar!

Men är det nån som skull fått vart kvar idag så va/är det REZA!





Så jävla arg så det finns inte!!
Och när jag ändå är på så pist humör så kan ja passa på att slänga ur mig lite mera skit..!
Du och du och du..! SÅ JÄVLA FALSK!!!
"vänner" som DU pissar jag på..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0