Lördag

Guuud! gick och la mig alldeles förseni igår,kl. 02 närmare bestämt..! Hua hua!
Inte nog med det,när jag legat i sängen  en tund börjar nån "granne"  skrika och gapa,i ca 40 minuter höll han på.. "(peeeeter... hallå... hallå hallå.... faaan...feeeest... peeeeter.. hallåååå hallå..!)" osv. om och om igen!

Gnuggar mig i ögat och försöker få bort allt sömnpulver.. tar mig ett glas kaffe med.. puffen tittar bolibompa och bejbi nanar.
20 i två bär det av mot gbg.. ska träffa rebecca en sväng idag,gå på stan och fika,ska bli  så skööönt att komma hemifrån lite,utan man och barn,nån gång ska la jag med få hitta på nåt själv..

Fortfarande pist över att reza fick lämna idol igår.. men men. det ska nog bli nåt utav henne med :)
Hmm kan det inte bara spricka upp på himlen så att solen kan titta fram?! vill ha sooool! både jag och bejbi har kommit in i nån slags vinter depp. helt sjukt va detta mörke kan göra med oss...


ne nu ska jag ta och dona lite,men vi höres sen..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0