Måndag + bvc

Sitter här framför datorn och intar min första kopp (glas) kaffe,ska snart klä på mig och puffen och sen bär det av till bohus.
Vi ska till bvc idag på 1.5 års kontroll + spruta (polio,rödahund,m.m.)

Sen får vi väl se vad vi gör av resten av dagen,kanske ska försöka att packa lite? Hmm men det får bli efter power napen isf,ska ju ta den det första vi gör när vi kommit hem:)



Massa ont i magen har jag med :( vet inte om det är för att jag har mens eller om det är för att jag inte ätit på två dar,hmm?!
Men ja kan ju inte äta hur mycket jag än vill,försökte igår men gick inte det minsta,känner ingen hunger,blir bara illamående när jag stoppar nått i munnen.. jaja det löser la sig det med skulle jag tro.


Nepp nu får jag ta och byta en uscha blöja,sen klä på oss.





Hade hade!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0