Ny vecka..

Hopp hopp då va det ytterliggare en ny vecka och det kommer att bli som jag sa.. på freda kommer det att va en vecka kvar till flytt och ingenting är gjort..
Hmm jag ska försöka packa lite nu på dagarna dåc puffen är på dagis..


På tal om nåt annat skulle jag vilja skriva av mig här så det står härliga till men kan inte,för jag vet inte om personen i fråga läser eller inte.. jeje.. får la hitta nån att spy galla över så småning om.!

Nu sitter jag iaf här,puffen är på dagis och jag dricker mitt kaffe.. Har laddat ner de tre första veckorna av BB-06 så ska la glutta lite på det antar jag,sen måste jag ta tag i saker och ting!





Sen vill jag bara tacka Rebecca ännu en gång för att hon ställer upp och hjälper mig (oss) när det behövs.. är evigt tacksam..!
Hoppas att du vet att jag (vi) gör det samma för dig om det skulle krisa sig nån dag..!

<3 dig










Nepp nu blir det en cigg på kaffet och efter det lite BB tror jag bestämmt.. Haha kom å tänka på när jag vart höggravid,boo (hilde) och jag satt uppe hela nätterna och tittade på det,kolla la på hela sesongen på knappt en vecka.. fan va skruvad man blev i huvudet.. :p
jaja nog om det.. cigg va det ju :)








Kommentarer
Postat av: Rebecca

thankoo Baby... såklart man ställer upp på sina vänner.. Alltid, det vet du :-)

2009-11-16 @ 10:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0