saknar

Är det nån jag saknar just nu så är det dig.. min denise.. har bara en sådan stor lust att sätta mig på tåget och åka upp till dig.

En vacker dag kanske det ringer på dörren och så står jag där <3

Fan, du och jag har vart med om så mycke tillsammans.

Både med och motgångar!

Men du ska veta att du är en av dom bästaste..!

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta vare sig du vill eller inte!

Haha fan va man kan skratta så att man kiknar när man tänker tillbaka på allt vi gjort.

Vad nu än alla andra säger så är du fin, du är vacker precis som du är!

Låt inte några små miniatyr människor som inte har nåt eget liv trycka ner dig!

ALDRIG MER!

 

hjärta dig denise

<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

smartasset kommenterade i fel haha. pöss/Dajnajs

2009-11-16 @ 11:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0