Sikken underbar helg :)

Helgen,eller ja lördagen spenderades i alinge med goda vänner,mikey fyllde lillgammal.
Firandet började hemma hos tommy,vi disponerade lite öl,det va jag,bejbi,sofie,födelsedagsbarnet i egen hög person,tommy,kattis och tony.
Runt kl.18.00 gick vi mot deli deli för att äta en bit mat (all uton tommy & kattis) ÅH jag säger bara FAAN vilken god mat!! Ska bli mitt och sofie´s lunch ställe.. mamma mia va gott..!

Efter middagen gick vi hem till tommy igen,drack en massa mera öl då man nyktrat till lite efter maten :p hihi! Va så jävla trevligt,alla va fulla goa och glada :) senare begav vi oss till stures där festen fortsatte,asså jag kan inte förklare hur jävla trevligt jag hadde det.. va väldans längesen jag haft så trevligt och skrattat så mycket,fan efter att stures stängt gick vi och åt på donken,sen hem till tommy då jag och bejbi skulle sova där,haha!

Tony hade med sig en brud,nina 17år,fick veta av min lilla syrra att hon kallas för mens nina..! STÖRD brud iaf,fan va vi skratta åt henne,kan inte skriva ner allt som hände här men hon va ju lika blåst som en blåsfisk..!

Bilder kommer komma på denna underbara dag/kväll så småning om (jag jobbar på det)







Tänte väcka lilla boo nu som sover på soffan (hon kom igår ikväll) Vi ska gå och hämta puffen på dagis snart.
Hörs sen.. puss puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0