SKRIK!!!

Fucking jävla fitt ale kommun..!


Ursäkta ordvalet men dom är ju tamefan dumma i huvudet här..!
Är så jävla förbannad så att jag har fått svin ont i käkarna.. ska försöka lugna ner mig med en kopp kaffe,men tro inte jag lyckas då jag har en hyperaktiv puff som springer fram och tillbaka.

Är så arg så arg..! kan inte ens formulera ner det jag har vart med om här,sen att jag har PMS till den allra högsta grad gör inte saken bättre.. Kände för en liten stund förut att den gamla arga kaxiga line var på väg ur mig,hade jag inte haft adrian hade jag fan hoppat på den där jävla kärringen,låsskat henne i ansiktet..!






återkommer så fort jag har sannsat ner mig lite..!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0