Tisdag

Dricker mitt kaffe.. leker med puffe.. väntar på att dagen ska gå.. har nada lust till nåt just nu..
Igår fick jag migrän,så himla jobbigt,va tvungen att skjuta upp lagandet av middag och lägga mig en stund.
Ehmm,blev som jag sa igår med,kom inte i säng fören 01.00 så trött va man allt när bejbi försökte säga hejdå till mig i morse,men fick sova till halv tio sen iaf:)
Tack mammas älskling <3

När jag skulle göra kaffe förut va bryggaren alldeles varm,hmm tror jag eller bejbi kommit åt knappen och råkat sätta på den,antagligen har den ståt på hela långa natten.. Illa illa!!

Städ som gäller idag då,efter som att det är visning imon,nada lust till det heller,men nu kan dom inte begära att det ska va spotless,är mitt i en flytt lixon står påsar och lådor lite var stans.

Va ska man intta på imon då när puffen slutat dagis,ingen idé att gå hem.. hmm?! Johanna,kan vi komma hem till dig? Ser du detta innan jag ringt dig kan du la ringa sen signal eller nåt så ringer jag upp dig.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0