Tisdag

Som ni vet så är det tisdag idag,inget dagis att lämna puffen på idag bara en mysdag hemma..
Pratade med bejbi igår kväll,han kommer inte hem förens imon kväll istället då allt på jobbit i Linköping blev försenat igår.. dumma dumma!!

Men men det är ju pengar och det behöver vi då inte jag kommer och jobba fören nästa månad,blir tokig..!
Vill jobba nu!!


Imon åker min vän till usa,miami för att va exakt.. hon ska köpa med sig en massa kanel-tuggumi till mig :) nam nam.

Men vad händer idag?
Blir tokig på att bara va hemma,om jag inte har besök vill säga och hur ofta är det?! Visst boo är här nu men hon ligger och nanar och hon ska åka hem till vårgårda idag med.

Kaffet är slut och jag orkar inte ta mig ner till affären.

Hmm  funderar på om man ska ta och börja packa snart,är lixom bara tre veckor kvar tills vi flyttar och me tanke på hur fort dagarna går så säger det la bara poff så är det samma dag som vi ska flytta och inget är gjort : /




hepp hepp.. återkommer senare.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0