Torsdag

Mon mon.. sitter här på morgon kvist en och dricker mitt morgon kaffe.. i GLAS..!
Väntar på att johanna ska höra av sig och berätta när hon och elin hade tänkt att komma.

Haha gjorde en line grej idag med,när allt va färdigt och vi va ute i trapphuset och dörren låst och vi påväg att gå så ser jag att jag inte satt på puffen några skor.. haha tänk om jag upptäkt det när vi hade kommit halvvägs till dagis.. :)


Sitter och spelar lite Ps på facebook oxå,pixi going wilde styl.. hon naken shockar alla :)





Johanna om du läser detta innan du kommit hit,jag har hittat dina byxor :) har på mig dem nu men ska slänga in dem i tvätten sen,har jag inte gjort det innan du kommer så har jag nog dem på mig och då får du säga till mig på skarpen..!



Just det ja,va ju på ikea igår,köpte allt jag visat innan,eller ja det blev en annan duchdrapperi stång,blev en stor föd fin glas skål med + lite annat smått och gott :)


Nepp nu ska jag spela vidare,men återkommer lite senare.. eller om fem minuter :p
puss puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0