Trött

Trött så trött.. hade inte alls nån lust att gå upp idag,man hade då inget val då bejbi jobbar.
Va istan med rebecca igår,nastan hela dan:) fy va trevligt det va,har inte skrattat så mycke på länge.. prata om massa minnen,hehe:)
Först gick vi i stan,köpte tre par trosor var.



Sen blev det lite mat och efter det kaffe:) Åh.. tycker att vi ska träffas lite oftare och ha lika trevligt varje gång :)

Nu sitter jag iaf här och ska försöka uppdatera lite,vart uppe ett tag nu då puffen inte alls ville nana länge idag.. måste försöka få lite gjort idag med.. åhh! ja jag vet att det är ett evigt tjatande om packa hit och dit men det är ju det vi håller på med nu eftersom vi är mitt i flytten.

Kanske ska åka och hälsa på johanna sen med,får se.. tittar jag ut så vill jag inte.. hua hua vilket väder det är idag!
Vill bara krypa ner under täcket och ligga där hela dan!
Men det går ju inte.. för då blir det ingenting gjort.
Vet bara inte vart jag ska börja?
Kom hit och hjälp mig,ge mig en spark där bak så att jag kan ta tag i saker och ting.

Ne nu får jag avsluta här,annars blir jag fast hela dan.






Kommentarer
Postat av: Dajnajs

Det blidde mörkt igen... Känns skönt, nu börjar man känna igen mig igen.. =)

Saknar dig med.. Kan du inte komma upp någon helg då?

Pössen.. <3

2009-11-25 @ 12:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0