.u.p.d.a.t.e.

puffen nanar och jag har gjort lite nytta,plockat upp alla saker på golvet och lagt dem där det ska va. (nästan allt)
bejbi ringde mig förut.. när jag skulle lägga puffen,han hade tittat på hus.. hmm nu vill han ha hus,bra att komma på det ca. två veckor innan vi ska flytta,hihi sötknöten..!

jag vill ju med ha hus.. hmm vi får la kika på det och fundera lite.. tror ju inte att husen kommer att ta slut tills det är dax,men det är ju precis som jag sagt tidigare, lägenheten i vga blir den sista,sen får det bli hus :)

wiii..!





när bejbi kommer hem blir det storstädning sen ska jag laga lite mat.. ska ju va visning här imon så det sår la va lite städat.. försöker att få bejbi att vilja åka till ikea imon under tiden det är visning,behöver lite små prylar till nya lägenheten.

  • gardinstänger
  • duch drapperi + stång
  • julpynt
  • köks prylar
  • annat smått och gott

ja ja får la se hur det blir med den saken.. nepp nu ska jag kika runt lite på va vi ska köpa.. hmm kika hus med :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0