Detta "underbara" liv.. eller INTE..!!!



Fuck off and die säger jag bara.. dom säger att jag ska avvakta och proppa mig full i piller.. hmm har dom det svaret inprogramerat eller? Gaah..! nu får det vara nog!! blir det värre får jag la ta mig till akuten så nått händer..




Jag säger då det..?! SJUKVÅRDEN i sverige suger.. men men får la ge det en dag eller två till blir det inte bra åker jag till akuten.

Nog om detta.. fick iaf ett sms ifrån emy igår kväll och hon och anna undrade om jag ville följa med på fotbolls match ikväll,men får nog tacka nej till detta :( hade vart kul och komma hemifrån ett tag men jag mår inte alls bra,så jag får stanna och vila upp mig till imon för då ska ju familjen Ahola Andersen på utflykt till universeum:)
Ska bli kul:)
Hoppas att puffen kommer tycka at det är lika roligt som hans mamma..!

Haha så tråkigt jag hade det igår kväll,satt i soffan knaprade värktabletter,drack hallonsoda och byggde saker utav pepparkaksdeg:)



tänkte tillbaka på när jag va gravid och byggde massa saker av massa skit och allt annat bus jag hittade på ibrist av annat:) haha.! Bilder på detta finns på min bdb år 2007 från månad september och framåt tror jag..?



oj oj oj sen ska vi ju storhandla idag.. hur ska detta gå?!  får ta med mig vatten och en massa piller.
ska dokumentera storhandlingen idag (försöka iaf) så nu får se hur mycke vi handlar för 2/5 personer:)

ne nu blir det en vilopaus,återkommer ikväll.

kissekiss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0