Fredag

Hemma efter mycke om och men.
Adrian ville gå upp redan kl. 06 idag kvart i för att va exakt,vilket inte jag va så himlans förtjust i men va ju så illa tvungen.
Vid halv åtta gick vi till dagis,inga konstigheter,han va lugn som en filbunke.
Efter det gick jag till bussen och åkte iväg till kungälv för att gå på ett möte hos AF,efter detta hämtade bejbi mig och körde mig till dagiset så jag kunde hämta puffen,en massa trött puff vill jag lova.. Hann inte gå mer en fem meter innan han decka i vagnen.






Nu ligger puffen i mammas och pappas säg iaf och nanar så gott,funderar på att krypa ner med honnom men massa som finns att göra här hemma.. Men orkar man? Tar en bit mat och funderar på det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0