Fredag

Jaha då va det fredag igen.. myspys ikväll då med film och allt va det innebär.

Inte uppdaterat så bra då jag vart sjuk,IGEN.! Adrian håller oxå på att bli sjuk,hade lite feber igår kväll och massa snuvig,just nu ligger han och sover och set är inte vanligt vid den här tiden. får gå och titta till han snart tror ja.
Men innan det ska jag göra lite gröt till honom :)


Imon ska jag och bejbi va lite barnlediga,får se va vi hittar på,inget bestämt än men det ger la sig,alltid nyttigt att va ensama då och då.


Mamma & Pappa TIME






Nepp.. nu ska jag gå in till adrian och kika till han sen blir det frukost :)
Hmm en kopp kaffe skulle ju inte sitta helt fel.. ska fixa en nu med det samma..!


Bye bye!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0