Hemkommen

Kom hem fören stund sen,jag och puffen har vart hemma hos puffens gudmor johanna och hälsat på hela dagen.
Mycket trevligt:)
en sån liten sessa hon och jonas har fått <3










Bejbi va hemma nu när vi kom,mm me like:) så snart  blir det myspys i soffan.


Hmm får inte glömma att ringa bvc imon med,puffen har ju en sådan himla hosta så jag blir rädd,natten till idag hostade han konstant i en timma,va berädd att åka till akuten med han även om jag hade vart tvungen att gå dit!

Haha och imon är det dagis och denna gången vet jag att det är dagis :p dom ska ha nallekalas imon så får inte glömma att packa ner en nalle till han.
Hoppas att skolkorten hmm (dagis korten) har kommit oxå:) hoppas hoppas!!

Blä sur e jag nu med.. pratade med otacksamma BOO!! va glad att du får nått,om det inte duger kan du sätta in pengarna på mitt konto igen..! sådeså!!




Jo träffade anna med innan vi åkte hem från johanna :) trevligt.. haha hon påpeka att mina boobis va stora:p jaadu det e dom med.. hua hua,massa stora,tungt att bära..

Nepp nu säger jag tack och hej.. leverpastej..!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0