Lördag= Mikey´s födelsedag

Ytterligare en lördag är kommen.. fattar inte att tiden kan gå så fort och dagarna bara fusa iväg så som dem gör.?
Är kanske så när man är lycklig :)

Vart uppe lite mer än en timma nu,matat puffen och bytt blöja,diskat och gjort mig lite kaffe och nu sitter jag här,bejbi ska väckas senast elva (två timmar kvar)

Va ska ni hitta på en dag som denna?

Själv ska jag och bejbi va barnlediga idag :) vi ska fira mikeys födelsedag,hurra hurra hurra!!




Ska bli massa trevligt,hoppas på en super dag med trevligt sällskap:)

Igår va jag och puffen i stan och fika med Rebecca massa trevligt det me,måste göras oftare,men nästa gång bjuder jag;)
Efter fikat blev det en runda på stan,provade nog alla skor vi hittade.. haha! köpte mig ett par nya strumpbyxor med,vilket va behövligt.. Sen kom yasse,Rebeccas lillasyster.. allt va som vanligt kändes som om vi va 16 igen :)

Sen åkte vi hem till morfar och överaskade han och mormor,det bjöds på mat :) namnam!!
Kom hem runt nio,la puffen sen blev det lite mys i soffan och efter idol så hoppade vi ner i sängen,somna som en klubbad oxe..

Ny dag nya utmaningar.. nya överaskningar..!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0