Lördag

Äntligen helg.. Nu kan man vila upp sig lite:) trodde jag ja;) puffen ville upp redan kl. 07.30 så det va väl bara att stiga upp och se glad ut.
Men nu är alla puffen bestyr gjorda så här sitter jag och försöker få i mig en kopp kaffe och uppdatera lite. Blir inte så mycke uppdaterat som jag vill då det är en hel del att göra när puffen e hemma och när han inte är hemma vill man bara vila sig.



Hmm,funderar på att ta bort puffens blogg och låta han gästblogga här istället,om inte annat så måste jag uppdatera tre bloggar och det har jag inte tid med.
Vad tycker ni?!


Va meningen att vi skule på en utflyckt med puffen idag men vi får se hur det blir med den saken,kanske tar den imon istället då farbror mikey och tant sofi ville komma hit idag på en fika:) mycket trevligt,inte ofta vi får besök här hemma,oftast vi som besöker alla andra.
Blir nog lite mer besök hos oss nu efter att vi flyttat,då är det ju inte så långt till oss längre.

Igår fick jag hjälp av underbara petra med mitt CV och personliga brev,uppskattar detta massa massor då jag fattar nada av det dära.




Jaha ja.. vad står mer på tapeten? Jo på tisdag blir det nog en utflyckt till puffens gudmor johanna,hon har ju fått en egen liten bebis så vi ska titta lite närmre på henne (elin) (line) :)
Men innan det så ska jag och puffen åka till backa plan och möta upp en tjej,för jag har fyndat en superfin lamp "skärm" på blocket.







Ne nu ska jag avstyra puffens hysteriska lek så han inte väcker bejbi som sover så sött.
Hörs sen med en ny uppdatering och vem vet kanske lite bilder :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0