Måndag

Åter en ny vecka.. och nästa vecka börjas det packas här inför flytten men det tar vi då :)

Haha nu till dagens roliga,gick up kl 08 som vanligt då adrian ska till dagis.. gjorde allt som skulle göras,och när jag kommit så långt som att börja klä på adrian ytterkläderna kom jag på.. hmm dagis idag? ne nått som inte stämmer,kollar i almenackan och där står det klarty och tydligt att det inte är nåt dagis idag pga att det är höst lov idag.. haha tänkt om jag kommit så långt som till dagis:)

Det är la bara line i ett nötskal eller?!


så det va ju bara att förklara för puffen att vi skulle stanna hemma idag vilket inte va poppis men men nu är det bra igen,vi tittar på svampbob och myser.

Bejbi väckte mig vid 06 och sa hejdå,han ska jobba i skövde och kommer inte hem förens imon:( åhh..
Så jag och adrian ska va hemma själva och busa. Imon ska jag och puffen iaf till johanna.. en gång för alla:)
Ska bli mycket trevligt:)

Men va vi ska hitta på idag är en annan femma.. hua mig,hur ska jag underhålla puffen i så många timmar till?!
om man kanske kan hitta nån som vill leka med oss idag?! hmm men det är la lönlöst.. vädret är ju inte det bästa heller.. masa höstrusk ute,så ut och leka vill jag inte.!

Får la stanna inne och titta film hela dagen och mysa bara:)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0