Morgon go´morgon

 

BJUDER på denna underbara morgon bild av mig:)

Visst är min morgon frilla snygg..!?
Hot hot

Nada photoshop här inte..!
Jag är äkta!
Inte nån blond liten falsk påhittad figur.
Ta mig för den jag är..!

 






Har noll koll på vad jag och adrian ska hitta på idag..?
Vi skulle åkt till Alingsås på kalas men det blev inställt pågrund av sjukdom så nu ska vi inte dit fören nästa tisdag,sen skulle jag haft en dejt med sofie oxå men det får skjutas fram tills nästa tisdag det med.


Sitter iaf just nu och dricker mitt morgon kaffe och funderar.. funderar på hur det går för supergravida johanna som åkt in och ut från bb dom senaste dagarna,hmm får slå en pling sen..

Adrian titta på nicke nyfiken och är faktiskt ganska lugn.. än så länge..!





När man tittar ut gemon fönstret är det höst,ingen solig höstdag utan en trist och grå en.. får väl bli inne hela dagen,om inte solen tittar fram sen.

skriver en rad eller två lite senare.



pusselipuss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0