Paus


Adrians blogg är på HOLD just nu.. bara så alla vet,men säger till så fort den är aktiv igen.
I helgen har vi bara tatt det lilla lugna,i fredas va vi hemma och myste men i lördags var vi dock lite barnlediga,farmor passade puffen och jag och bejbi åkte till goda vänner.
Va hemma hos johanna och jonas en stund (som typ håller på å föda) sen bar det av till vårgårda där vi träffade mikey sofie fritte och erika,drack några öl å snacka lite skit,trevligt :)
Fast jag blev massa trött runt halv ett ett så jag och janne gick hem till mamma för at nana,va fan helt slut efter veckan som vart med adrians alla upptåg,han tog verkligen knäcken på mig..!


Nepp nu ska jag hoppa i säng en stund,mam får passa på att vila när han är på dagis:)

Hörs sen..!





pussa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0