power nap

Just tatt mig en power nap med puffen,så nu sitter jag här,puffen nanar än.
Ska nog börja med maten snart..? Om jag orkar:) blir iaf kött ris sås och en sallad till.
Åkte till backa plan kl. 09.00 för att hämta lampan jag köpt på blocket :) mycket finfin,sen va det ju meningen att jag och puffen skulle åka till johanna med familj för att hälsa på men såg att jag fått ett sms när vi va påväg att hon var sjuk,så det va bara att vända och åka hem.
Hem kom vi,åt lite mat och sen blev det power nap.

Väntar på att bejbi ska ringa och  säga att han är på väg hem,hmm knske dax att ta tag i tvätten med då jag inte gjorde det igår.. Blä tycker inte om att tvätta här i denna lgh då det inte finns nån torktumlare och då det bara är jag som tvättar.
Men ska bli ett nöje och tvätta i den nya lgh då det faktiskt finns detta :) fst det bara är jag som kommer och tvätta där med.

Näpp nu får jag ta tag i lite saker tror jag.. men på återseende!

pusseli puss







ps. Boo,jag vet inte hur det ser ut på pengafronten denna månaden,lite får du men vet dock inte hur mycket än,nästa månad blir det nog nada då jag inte kommer å få några pengar tidigast i januari troligen.







Kommentarer
Postat av: sweah

men mongoo! du får ringa mej imon isf runt ett eller något. är nog vaken då. för jag ska troligtvis till högsby i början i november ;(

2009-10-20 @ 23:06:44
URL: http://sweah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0