Torsdag






Puffen är på dagis och här sitter jag.
Gaah!! Min hårfön paja nu i morse.. Åh hur fan tror ni att jag ska kunna fixa min frisyr nu..?
ATTANS bananer..!
Så ni som typ har två låna ut den andra till mig och det är nu på momangen..!
Idag ska jag köpa mig ett buss&tåg kort.. skulle gjort det för massa länge sen,fattar inte varför jag inte gjorde det från början,för om jag gjort det så hade jag haft 600 kronor extra.. men nej..!
Fyllde i lite papper på dagis förut angående skolkort:) Adrian ska ta sitt första skolkort nu på måndag:)
Hmm va händer i helgen då? månda torsdag månda torsdag månda torsdag.. finns ju fan bara dessa dagar i veckan känns det som..

woopidoo.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0