(uppdate.. ?) lite snabbt




Adrians kusin Elvira (åtta månader)
som vi träffade i helgen










Idag tog Adrian sitt allra första skolkort:) fröken sa att det gick jätte bra.. Åh vill ha dem nu,men men får väl hålla ut i ca 2 veckor.

Hmm vad mer?
Puffen nanar och det gör bejbi med,kl. 04.00 ska han gå upp för att åka till linköping och jobba,sen ska han åka hem imon med så han kommer nog va massa trött imon.

Ska ju till SPB på kalas imon,meo´s kalas blev ju inställt förra tisdagen då dom va sjuka,men nu blir det av,ska bli massa kul:)
Sen efter det ska jag och puffen träffa emy.. blir nog en fika:) och så måste jag göra ett ärende,men om det blir innan eller efter det får vi se.

ne nu ska jag göra mig redo för att krypa ner i sängen hos bejbi <3

Nattinatti pussa puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0