woopidoo

Hemma.. efter en lång dag.. Först kom tv gubben hit kl 08.00 och gav mig massa roliga kanaler:) sen lämnade jag puffen på dagis,gick hem tittade på roliga kanaler:) tog mig en powernap.. Hämtade pufen på dagis,gick över den hämska vägen :s sen åkte vi in till stan och window shopade,åt goder mat (under tiden va det visning på lägenheten) gick till nisse trminalen och letade efter idoterna med dom gula västarna som aldrig syns till,hittade en efter ca 20 min,bytte blöja och sen åkte vi hem.
Nu är vi hemma pyffen busar och jag väntar på papi som jobbar massa länge.. som vanligt.


Lägger upp lite bilder från gårdagen och idag.


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0