Emy+Stan+Kina+Fika

Jag och Adrian drog in till stan för att träffa Emy,drog och käkade kina buffé och sen blev det en fika på det.
Så mysigt:) får fan ta och införa söndas fika tycker jag,så fruktansvärt mysigt att sitta ute på kvällen och dricka en latte..



Nu är vi iaf hemma och adrian är ny duchad (efter den lilla olyckan) och färdig äten,nu ligger han i sängen och sussar.. Tvättar inredningen till vagnen så det blir till att gå till dagis imon,undra hur detta ska gå? Tur att det bara tar ca 7 minuter dit.. i min takt..

Pratade just med bejbi och dom har kommit fram till oskarshamn,vill att det ska va imon kväll nu så han kan komma innanför dörren och säga, - Nu är jag hemma..!


Men ack nej får vänta i 24 timmar på det.

Tycker att Hilde "boo" kan komma hit imon och lämna min usb sladd,OOJA:) komsi kom!!



Fy fan va det är underbart att umgås lite med folk på tal om annat,så sjukt trött på att bara sitta hemma och uggla..


Jag och Bejbi ska va barnlediga nästa helg,funderar på att åka förbi Johanna och lämna lite bebis saker.. det är ju snart dax juh :)


Hej och hå hur ska det gå..?









skriv torka.. hörs sen..







/Line <3

Kommentarer
Postat av: sweah

hahaha jag lär ju inte göra det! x'D

2009-09-27 @ 21:47:10
URL: http://sweah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0