...


Guuud.!
Måste fan skaffa mig ett liv,känner mig ensam :(
Trött på att bara sitta hemma som nån jävla parasit!

Fast det förstås jag har ju min prins och mannen i mitt liv <3
Kan int tänka mig ett liv utan er..!

FUCK alla mamma hatare..!

Vänta och se tills ni får ett eget litet knyte att ta hand om,kanske inte alltid är en dans på rosor,men det är fan det bästa som kan häna en och att man har funnit mannen i sitt liv är ett jätte stort +..!


Finns en människa,en ynka liten människa med världens största hjärta som jag ser upp till så oerhört mycke!!
Hon är den vackraste människan i hela vida världen,hon är en super mamma!
Två underbart vackra och fina barn har hon som hon fött och dessutom har uppfostrat själv!
Jag fattar inte hur hon lyckats,jag skulle nog aldrig göra det..?
Men hon,hon har gjort det,jag tarar så klart om super mamman FRÖKEN SVERIGE..!
Alla borde ha en sådan vacker människa i sitt liv <3
Tack för att du finns vår alldeless egna fröken sverige som klarar allt hon tar sig an på ett eller ett annat vis!
Puss och all min kärlek till dig..!




Jaha,om en timma är det dax att hämta Adrian från dagis,sen blir det lite mer sysslor som städ och matlagning,korvgryta står på menyn idag:) mumma! (dock inte lika god som rebeccas)



C you later






/Line <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0