God morgon

Gud va jag är trött,Adrian ville upp tidigt i vanlig ordning och jag har inget att säga till om i vanlig ordning :p
Slumrade visst till på soffan medans prinsen härjade,vakna av att han gick runt med gummistövlar på sig:) mm han har lärt sig att sätta på sig dom själv men om dom kommer på rätt fot är en annan femma :) så söt!

Vad händer idag då? Funderar på va vi ska hitta på,är hemma själva tills imon eftermiddag så nått måste vi göra för att fördröja tiden. Funderar på att åka in till stan efter att vi sovit lite middag och så får vi se va som händer och sker.
Nån som vill ses? Ta en fika eller nått?

Jeje,nu sitter adrian och målar och tittar på bolibompa och jag sitter här och kan knappt hålla ögona öppna :/ funderar på en kopp kaffe men då lär jag inte kunna somna när vi ska vila. GHAAA!
Får se hur jag gör,har ju lite cocacola framför mig,kanske funkar lite mildare än kaffe :) hihi!!


Skriver lite mer sen,när jag ser va jag skriver och inte bara en massa svarta streck och prickar :)







ps. jag trör hösten har kommit på riktigt nu.










/Line <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0