Hemkommen och helt slut

Tjoohej!

Efter att jag och Adrian powernapat i ca 2 timmar fick jag nog av lägenheten,drog till alinge och träffade emy,fikade och sen gick vi på stan:)


hittade en kofta till mig jeans till Adrian (då det hände en liten olycka) och ett par SUPER FULA uggs till mig,haha!
Uggs är jävligt fula har jag konstaterat,men bekvämare skor finns nog inte,ska bli mina ut och gå och handlar  skor.




Efter detta handlade vi lite mat och drog hem till Emy och Andereas.. Vilket hus säger jag bara:) vill ha!! Försökte få dem att sälja det till oss men Andreas va inte så på.. än ;) jaja jag och Emy lagade mat medans Adrian härjade villt och Andereas och hans bror tog upp deras båt.
Tacogratäng blev det iaf,mumma!

Nu sitter jag hemma prinsen sussar så sött och bejbi är full i jönköping:)
Blir nog kvar vid datan ett tag till sen blir det sängen för min del.








Vad har ni hittat på idag då?








/Line <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0