Måndag

Ytterligare en ny vecka.. Dagarna,veckorna,månaderna och åren bara rusar iväg..



Idag blir det iaf städ här hemma medans prinsen är på dagis och mannen jobbar,hon som äger lägenheten ska ju ha visning imon igen så lite prydligt får det la vara.

Va nog ändå dax att ta tag i städningen hemma men nu har jag ju iaf en anlednind ;)

Ojoj oj?! Trött som bara den,fast vi sov till åtta idag,adrian vaknade först vid sex men det ville inte jag så jag la honom i vår säng och så somnade vi om:) massa myspys!
Dock lite små stressigt att gå upp åtta när det är dagis kl nio men vi hann.



Nu sitter jag här hemma och funderar på när jag ska börja städa,och va jag ska laga för mat idag,får änna kolla på matlistan tror jag.

Thai kycklinggryta hade ju inte vart helt fel,och den maten uppskattar både bejbi och adrian :)
Jag med för den delen..!

Ska gå och ta upp kycklingen nu med det samma så den hinner att tina upp.



Jopp så ser väl min dag massa städ,uscha mig!!




Hur ser din dag ut?












/Line <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0