Mätt och belåten

Nu har man fått lagat mat och ätit med sin lilla familj,blev som sagt nån slags korvgryta och den slank ner:)
Nu blir det en slapp kväll,bejbi badar Adrian och jag sitter här. (man får passa på) bejbi spelar nämligen nått spel och det verkar aldrig att ta slut :p


Efter adrians bad ska han krypa ner i sängen så jag å kärleken får lite egen time,det vill säga jag vid tvn och han vid datorn fram till ca 23 då jag säger till han att det får vara nog :) hihi!!
Hmm idag är det torsdag så det blir nog lyxfällan skulle jag tro,och lite cocacola på det " i´m addicted"

Åh imon åke bejbi till jönköping med jobbet på kickoff och kommer hem på lördag igen.. SATAN va han har rest denna månaden,förförra veckan va han i malmö två dagar,veckan efter det va han i helsingborg två dagar och denna veckan va han i lidköping två dagar och på sönda åker han till oskarshamn och kommer hem på måndag kväll..! Ett jävla resande tycker jag! Visst det är bra pengar och jag ska inte klaga men ibland känns det som om man är ensamstående.. när han är bortrest alltså.. men men sånt är la livet..?!


Fredag imorgon,ensam med adrian.. VAD HÄNDER..?! nån som vill hitta på nått? hör av er eller kommentera så tar jag kontakt med dig :)

Nepp nu ska jag fixa lite,kanske hörs sen men skulle nästan tippa på att det blir imon när Adrian har väckt mig och fått sina sysslor gjorda,så säger väl nattinatt dröm sött..!




/Line <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Halkade in på din blogg :)

Fin den är! Allt bra med dig? Va ju ett tag sen nu..

Kram

2009-09-24 @ 20:55:39
URL: http://aturdido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0