PANiK

Först vill jag bara säga att regnet det bara öser ner utanför fönstret..! hoppas att solen skiner kl. 2 för då ska jag hämta adrian på dagis.

Panik va det ja,på tisdag ska jag till alinge för att klippa mig,men hur?! Har ingen aning alls.. Funderar på att be dom göra va dom vill,men vågar jag det? Kanske blir skallig??!


beställa tid på nått bra ställa för att fixa naglarn med,har du nått förslag på en bra salong eller så? Kommentera isf :)
För nu ska det tame fan bli åka av,ska bli hot mama ever :p hehe!
Har inte kännt mig så het det senaste,bott i mjukisbyxor och bara lodat,iofs har jag vart och är sjuk länge (än) men nu ska jag fan ta och göra nått åt detta.

Känner att det är dax att bli lite kvinna av mig:)


Usch usch usch!! Måste ta tag i hemmet här med känner jag,men orka! Det ligger tvätt i drivor här hemma och inte tala om hur det ser ut i köket!

GHAAA!!

Ska bli ändring på det när vi flyttar tillbaka till vårgårda igen då ska det va snyggt och prydligt (hur det nu ska gå med var lilla adrian) var sak på sin plats,ny soffa ska vi ha med,ska inte ta med den vi har nu,så ska lägga undan halva min lön till en ny denna månaden sen får bejbi lägga undan lite med fast nästa,är en hel del vi skulle behöva till den nya lägenheten.


Ne nu ska jag ta tag i lite saker tror jag,mam får väl passa på när gubben jobbar och barnet är på dagis,vem fans ska fixa allt annars? Emmy kan jag få låna eran hemhjälp?!


Vi hörs lite senare under dagen.. bye bye!






kärlek till er alla 

/Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0