Ursäkta röran!

(Som sagt,ursäkta roran på bloggen då den är under konstruktion)


Ny dag nya äventyr..!
Väntar på att bejbi ska komma in genom dörren bakfull som ett svin,Adrian äter kex och tittar på bolibompa och jag sitter här,pricis avslutan en brottningsmatch mot disken. (jag vann idag igen)

Senare idag ska vi åka och stor handla,BLÄÄÄ! Finns fan inget tråkigare,eller ja det som är trist är att man måste göra den dära jävla listan på allt som behövs,det är alltid jag som gör den,ska försöka hitta listan från förra gången och ändra lite på den bara,blir nog lättare så :)

ska försöka fixa så att jag kan lägga upp lite nya bilder sen med när bejbi har kommit hem och han visat mig hur hans mob funkar.

Haha,gick in i köket nu.. Gissa var jag hittade busungen nr 1..?! Jo på köksbordet,den ungen den ungen.. Nu har jag satt honom i sin stol framför tvn med vatten och en banan.


Vad ska alla hitta på idag då?


C ya!!






/Line <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0